måndag, december 06, 2010

Tatueringar

Försöker sluta tänka lite och underhåller mig istället med tatueringar. Jag är sugen! Tänkte tatuera in mitt stjärntecken i svanken (HAHA INTE). Näee eller kanske en killes namn på överarmen. (NJAAA KNAPPAST). Tror det blir en taggtråd runt halsen för att symbolisera lidande (NOT).

Ibland vill man nästan vara ickekräsen och superspontan som exemplen ovan. Men jag är en ångerfull människa och skulle inte kunna hantera en fel tatuering i ett helt liv. Jag är verkligen en ångerfull liten jäkel till människa...

Har hittat en inspirationssida som visserligen är mycket likadant med låttexter och svalor och kärleksbudskap samt världskartor (det är tydligen vad som är trendigt nu i tatueringsvärlden). Men ibland dyker det upp fina oväntade tatueringar som gör mig alldeles varm. Jag är sugen på en fjäder typ som Blowin' in the wind och Forrest Gump. researchtattoos.blogspotcom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar