onsdag, december 08, 2010

Iphone

Idag vaknade min Iphone till liv och min gamla Nokia 33??, med trasig skärm och utbuktande tangentbord dog. Den gick alltid i 5 delar när jag tappade den i marken.
Mitt gamla nummer på min nya minidatortelefon,
och mitt nya nummer samt gamla telefon försvinner ut i etern.
Jaha så ensam blir jag kvar med min Iphone som ringer och tar emot sms medan jag försöker lära mig hur man svarar.
Om jag nu vill svara.
Om jag tappar min Iphone i marken går den kanske inte i fem bitar utan skärmen går kanske i miljontals??
Har dock skaffat super plast runt hela telefonen som man ska kunna borra i utan att det bildas en enda repa.
Och en försäkring som täcker ALLT förutom vattenskador om telefonen tappats från en båt mindre än 3 meter.

En lysdiod släcks och en annan tänds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar