tisdag, november 17, 2009

VI TAPPAR SUGET!

SPERMIEN TAPPAR SUGET NÄR MAN STÄDAR.
Har några patetiska forskare i Storbritanien glatt forskat fram.
Nu finns det alltså belägg för att Män Inte Ska Dra Dammsugaren Efter Sig.
Jag blir ganska arg när jag läser sånt här. Det är klart att forskare letar anledningar till varför det skulle vara bra för kvinnor att städa. Det finns många exempel på att forskning är väldigt vridna bluffar för att hjärntvätta oss och tro på knäppa ideologier och motverka andra, bättre tankar. Detta är ett av dem.
Artikeln avslutas så vackert: "Fenomenet kan vara en förklaring till en generell försämring av spermakvaliten under det senaste århundradet".
Ja eller hur. Jag tappar verkligen suget på denna typ av "forskning".

Läs och spotta: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6128019.ab

2 kommentarer:

  1. Det är vid sådana här artiklar man inser att människor är korkade. Städa utan dammsugare då! Sopa upp allt. Påverkar inte isf elektrostrålningen även kvinnor? Kan man mäta huvudvärk till det? Eller kanske OFÖRMÅGAN att bli gravid som kanske inte alls handlar om mannens stackars misshandlade spermier.
    Visst vore det skönt att befolka en nya planet - och när jag tänker så känns såna här artiklar så små, allt känns så smått när jag tänker att jag kan bo på en annan planet.

    SvaraRadera
  2. Som att män ens städat det senaste århundradet. Det började väl som tidigast på 70-talet. SOM TIDIGAST.
    Vem står bakom och financierar den här forskningen egentligen?
    På tal om att befolka en ny planet läser jag Stone Gods just nu, av Jeanette Winterson. Skitbtra satir över kapitalismen och dagens skönhetsfixerade samhälle. Utgångspunkten i boken är att mänskligheten ska förflyttas till en nyfunnen planet. har inte kommit så långt än, men bra bok!

    SvaraRadera